Dag 2: Amsterdam

14 februari 2017 - Amsterdam, Nederland

De trein vertrok om 08:25 uur op Station Maastricht.

Om 10:50 kwamen we aan in Amsterdam en om 12:00 uur moesten we verzamelen op de Dam. Vanuit de Dam gingen we naar Madame Tussauds. Na een half uur in de rij te hebben gestaan mochten we eindelijk naar binnen. In Madame Tussauds zie je allemaal wassen beelden van bekende mensen. Wij hadden er persoonlijk met van verwacht maar het was toch leuk om het een keer gezien te hebben. Na Madame Tussauds hadden we een half uur pauze. Wij zijn met ons groepje naar de McDonalds geweest om te lunchen. Om 13:30 moesten we weer verzamelen op de Dam. Vanuit hier gingen we met z'n allen naar het Sexmuseum. Wij vonden het best apart om daar rond te lopen en zijn ook weer snel weggegaan. Na het Sexmuseum hadden we vrije tijd en zijn we met ons groepje gaan winkelen. Na het winkelen zijn we bij 'The Three Sisters Pub' iets gaan drinken. Toen zijn we langs het 'Red Light District' gelopen. Langzaamaan kregen we honger en zijn we bij een Pizzeria gaan eten. Voordat we terug naar de trein gingen zijn we nog even de Primark ingegaan. Om 21:10 uur namen we de trein richting Maastricht en om 23:30 uur waren we thuis.