Dag 3: Hasselt

15 februari 2017 - Hasselt, België

Vandaag stond Hasselt op het programma. Ons groepje had deze dag georganiseerd.

We begonnen de dag in Maastricht waar we met iedereen hadden afgesproken, zodat we om 09:01 uur de bus naar Hasselt konden nemen. Vanwege een miscommunicatie verliep het begin niet zo soepel maar uiteindelijk zaten we toch met z'n allen in de bus. In Hasselt aangekomen moesten we nog wachten op een aantal leerlingen die met eigen vervoer kwamen dus hadden we een uur vrije tijd ingepland. We hadden met iedereen afgesproken bij de ingang van de Primark en in de tussentijd zijn wij wat gaan drinken bij de Starbucks. Om 11:30 uur hadden we verzameld bij de Primark en hebben we iedereen verteld wat de planning was. Ook gaven we iedereen alvast €5,- voor te lunchen omdat we heel veel geld overhadden. Vanuit de Primark liepen we naar het Jenevermuseum. Achteraf gezien viel dit museum erg tegen. Wij als organisatie hadden verwacht dat het interessanter zou zijn en dat het een stuk langer zou duren. Om 12:00 uur waren we klaar bij het Jenevermuseum en hebben we iedereen de stadswandeling uitgedeeld. We gaven ze van 12:00 uur tot 15:30 uur de tijd om deze te lopen, in die tijd zat ook de lunch en vrije tijd. Om 15:30 uur verzamelden we allemaal op het Dusartplein in Hasselt en namen we om 15:42 uur de bus terug naar Maastricht. Vanuit hier mocht iedereen zelf weten wat hij / zij ging doen.